sâmbătă, 11 ianuarie 2014

O mie nouă sute optzeci şi patru

 „Cine minte în cel mai încins triunghi amoros din showbiz?” era titlul pe care l-am văzut zilele astea pe un post de televiziune (nu mai ştiu care) când butonam, mai plictisit ca niciodată, telecomanda de la televizor. Recunosc, prima oară când am citit, m-am gândit la Băsescu-Ponta-Antonescu. Am crezut că iar a ieşit Băsescu cu nişte declaraţii de un populism abject cum ne-a obişnuit de câţiva ani şi că cei doi lideri USL (cât o mai rezista?), destul de penibili ca prestanţă în ultima vreme (Băsescu nu trebuie să mai facă nimic, de vreun an useliştii se bat singuri), s-au contrazis din nou, parcă să vadă astfel cine dobândeşte hegemonia derizoriului. NU! Am aflat că era vorba despre divorţul Biancăi Drăguşanu. Neuronii mi-au rezistat 5 minute. Cu aproximare în plus. Simţeam cu fiecare clipă care trecea cum sinapsele începeau încet să mi se deteriorizeze Aceste câteva minute pierdute în zadar, într-un gest de masochism încă neînţeles, m-au făcut doar să mă mir şi, în acelaşi timp, să mă indignez de seriozitatea fermă cu care sunt tratate subiecte lipsite de orice importanţă. Dacă la fel de multă lume care e preocupată de subiectul complet inept, complet cretin, ar fi interesată şi de situaţia ţării în care trăieşte, poate atunci nu ar mai micţiona pe poporul român tot felul de personaje sinistre susţinute (chiar impuse) de marele Occident la care ne închinăm mai rău decât pseudocreştinii în autobuz când trec pe lângă o biserică. Indiferenţa o să ducă la „1984”. Mi-e scârbă!


P.S. Momentan 2+2=4. (Da, Becerescu! Ştiu că te-am dat pe spate cu asta.)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
;