marți, 30 iunie 2015

Curcubeie vomitive

Inevitabil, interacționând zilele astea cu mediul online (nu GTA Online, deși cred că ar fi fost o idee mai bună), am fost și eu asaltat de trilioanele de postări referitoare la legalizarea în SUA a căsătoriilor între persoanele de același sex. Orice încercare de a eluda subiectul în cauză s-a dovedit zadarnică. Oriunde te uitai, net-ul vomita convulsiv curcubeie cu pauze în care le defeca. Sau invers. Nu zic că-i un lucru rău sau bun, ci excesiv. Am asistat la o exacerbare inutilă si imbecilă pe o temă la fel de imbecilă.
Recunosc, nu m-a interesat și, în continuare, nu mă interesează foarte mult subiectul. Îl consider un non-subiect, de fapt, și o platitudine pe care lumea o discută mult prea filosofic. Este cretinismul suprem modul în care un număr covârșitor de oameni tratează cu atât de multă seriozitate tema căsătoriilor gay într-o țară în care componente fundamentale ale unui stat democratic, de drept lipsesc sau sunt defecte, la fel ca infrastructura, ori ca sistemele de educație și sănătate. Nu suntem în stare să construim o autostradă de 26 de ani. Ăsta-i nivelu'...Suntem penibili.




P.S.1 Doi gay la mare. Unul către celălalt:
        -Ne dăm la fund?
P.S.2 Bă! E Ungureanu din nou șef la SIE. Evident, numirea lui vine cât se poate de logic și natural după ce „Ghinion” a ajuns la Cotroceni. Dar acum stau și mă întreb: nu trebuia ca 7,4 milioane de români să fie-n stradă?! Da' nici nu ne pasă, bă! Țară de mămăligi.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
;