marți, 12 martie 2013

Prietenii de drum

 Eram azi în troleibuz. Renumitul troleibuz 69. Mergeam la liceu. Același drum, aceeași oră și, câteodată, aceleași chipuri cunoscute. Nu este chiar amuzant când te întâlnești în autobuz, metrou sau în alt mijloc de transport cu persoane pe care le vezi numai acolo? Cumva, devin prietenii tăi de drum. Da, sintagma de „prieteni de drum” mi se pare cea mai potrivită. Odată ce cobori, prietenia nu dispare, ci se întrerupe până la următoarea întâlnire. Dacă am prieteni de drum? Da, am unul. Este o fată care intodeauna coboară cu o stație înaintea mea. Nu am vorbit niciodată, dar când ne vedem zâmbim, întâlnirea noastră devenind un eveniment previzibil al fiecărei zi de joi. Cred că toată lumea are prieteni de drum, doar că nu toți realizează asta. Just think about it!




P.S. Acum că ai citit articolu' ăsta, tu ai un prieten de drum?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
;